måndag 28 september 2009

Bundesliga har allt


Eurosport 2 har avancerat från kanalplats 37 till 11 på min tv. Allt tack vare Bundesliga. Det är alltid sjukt underhållande matcher på fullsatta arenor. Fansen är riktiga julgranar, men jag gillar det (tröttnade på Casuals redan 2005) Ligan har också det högsta målsnittet av de europeiska toppligorna. Det svåra nu blir att hitta ett lag att hålla på, 4 real. Hjärnan vill men hjärtat vete faen som så många gånger förr när det gäller mig och lag.




Lag jag velat älska genom åren:

Sampdoria, Aston Villa, West Ham, QPR, Man City,Valencia, HV71, PSG

2 kommentarer:

  1. Lag jag velat älska: Seattle Supersonics (NBA), New York Knicks (NBA), Djurgården (bara Hockey), Real Madrid, Sevilla, Kalmar FF (älskar lite!). Egentligen bara Liverpool som hittat till mitt hjärta på riktigt.

    SvaraRadera