onsdag 30 september 2009

Appropå

Jag älskade verkligen Tropical Heat! Och jag älskar den nya artikelserien! Att återse vinjetten (underbar låt, den älskade jag också!) påminner mig om en sak. När det begav sig var jag helt övertygad den kvinnliga snoken var samma person som morsan i Ensam hemma. Jag tyckte att de var så sjukt lika. Typ för att de hade ungefär samma hårfärg.









Inte så likt va?


Jag var också säker på att det var Jason Priestley som spelade den manliga huvudrollen i Grease 2. Det är faktiskt helt sjukt, med tanke på att jag hade hela rummet tapetserat med Bevvan-affischer, och att Grease 2 typ är min mest sedda film ever.














Nja, men det är nåt förtvivlat i blicken hos båda *gulligt*.

Jag trodde att det här var samma person också. Man hade ju sett i serien att David höll på med musik, liksom.












Cool East17-look om inte annat.

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Om man söker på Nick Slaughter får man snabbt upp träffar som visar att han tydligen är sjukt stor i Serbien. De sänder fortfarande programmet och han har varit med i 40 olika talk shows där. Där heter han dock Nick Sloter, såklart. Det finns tydligen ett punkband med samma namn. Hur stort är det!

    SvaraRadera
  2. Mycket bra iakttagelse. Det var därför det var så kul och konstigt att vara barn. Man ba, men pappa varför är du på tv och kastar kassa produkter i en soptunna. Det var eyeopener var och varannan dag. Jag är väl den enda 29-åringen som fortfarande får reda på sådana skaer fortfarande. Det kommer bli trist sen när man vet allt.
    / Farbrorn sominte ville bli stor

    PS. Vi måste fixa egna användarnamn snart. Pedros ande verkar vara väldigt skitsad.
    D.S

    SvaraRadera